قیمت ها بروز نمیباشد جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید ، کلیه عناوین با تضمین کمترین قیمت تقدیم میشود . لطفا اگر قیمت ارزانتر سراغ داشتید به ما اطلاع دهید . 09123964750 علی مختاری

درباره لگو

Thursday، ۸ Dey ۱۴۰۱

داستان لگو

شرکت لگو یک شرکت دانمارکی است که در سال ۱۹۳۲ تاسیس شد . اسم لگو (  Lego) از دو کلمه ی دانمارکی leg  به معنی بازی و  کلمه ی godt   به معنی خوب گرفته شده که معنی آن خوب بازی کن می شود. شرکت لگو اعلام کرده است که این آرمان حقیقی آن هاست. این شرکت امروزه توسط آقای کریستسانسن (Kjeld Kirk Kristiansen ) که نوه ی بنیانگذار شرکت است اداره می شود.

بازی لگو چیست؟

لگو یک اسباب بازی فکری است که بصورت قطعات پلاستیکی در اندازه و اشکال مختلف ساخته شده است. کودک بایستی بتواند این قطعات پلاستیکی را به هم متصل کرده و با توجه به خلاقیت خود اشکال مختلفی را بسازد. قطعات لگو به راحتی به یکدیگر  متصل شده و به راحتی نیز جدا می شوند.

 چرا کودکان می توانند ساعت ها با بازی لگو سرگرم شوند؟ از آن جایی که ذهن کودکان منبع بی پایانی از ایده های ذهنی است، بازی لگو می تواند برای آنها بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. چرا که کودک می تواند هر آنچه را که در ذهن خود تخیل می کند را در این بازی پیاده کند. کودکان عادت دارند برای بازی ها خود ابتدا یک سناریو تعریف کنند. اگر اسباب بازی آنها لگو باشد، با توجه به داستان بازی خود می توانند اشیا، آدمک ها و هرآنچه را که برای بازی خود به آن نیاز دارند را با استفاده از قطعات لگو خلق کنند.

همین خصوصیت باعث می شود تا لگو دارای فواید و مزیت های ویژه ای نسبت به اسباب بازی های دیگر باشد. در واقع لگو یک بازی جامع و کامل برای کودک است.

فروشگاه بردبرد به عنوان عرضه کننده انواع لگو تجربه فوق العاده ای را به شما عزیزان هدیه میدهد.